۲۱۶۳۹۳
۱۴۷۲
۱۴۷۲
پ

شیشه شیر مناسب نوزاد

اگر مادر و پدر متعهدی باشید، حتما میدانید یکی از وظایف شما برای سالم و زیبا بودن کودک‌تان در زندگی آینده‌اش، انتخاب شیشه شیر مناسب و استاندارد است.

اگر مادر و پدر متعهدی باشید، حتما میدانید یکی از وظایف شما برای سالم و زیبا بودن کودک‌تان در زندگی آینده‌اش، انتخاب شیشه شیر مناسب و استاندارد است.
ما با آزمایش‌های بسیار در مسیر تولید و عرضه بهترین محصولات گام برداشته‌ایم. انتخاب «تویست شیک» به خاطر این به سرعت در میان جامعه ایرانیان فراگیر شده که علاوه بر رعایت استاندارهای لازم، در مقایسه با رقبا قیمت خوبی نیز دارد.
در روزهایی که واردات اجناس مرغوب به کشور کم شده، وجود ارزشمند «تویست شیک» والدین را از نگرانی نجات می‌دهد. حالا به این مهم بپردازیم که چرا «تویست شیک» حرف اول را می‌زند؟

بهترین شیشه شیر را بشناسید
تویست شیک » توصیه می‌کند که شیشه شیر باید سبک طراحی زیبایی داشته باشد و ارگونومیک هم بوده تا در دست گرفتن آن هم برای مادر و هم نوزاد براحتی صورت پذیرد. از سوی دیگر تنوع در بُعد طراحی شیشه شیر همچون داشتن طرح‌ها و رنگ‌های فانتزی و جذاب می‌تواند سلیقه‌های مختلفی مادران بدنبال سیسمونی نوزاد را پوشش دهد و برای نوزاد جذاب‌تر باشد. سبک بودن هم از ویژگی‌های ضروری است که البته اگر جنس شیشه شیشه‌ای پیرکس باشد رعایت این موردچندان امکان‌پذیر نیست.

شیشه شیر مناسب نوزاد

شیشه شیر مناسب نوزاد

* وجود سرشیشه‌های سایزهای مختلف برای پوشش نیازهای بیشتر دوران رشد کودک یکی از محسنات پر اهمیت یک شیشه شیر خوب است. «تویست شیک» مدل‌های شبیه سینه مادر را که این روزها طرفداران بیشتری در بین سایر مدل‌ها دارند، توصیه می‌کند.
* موارد دیگری چون راحتی در شستشو، آنتی کولیک بودن، وجود درپوش و درجه بندی حجم، قابلیت نصب دسته و … هم میتوانند آپشن‌های کاربردی مدل‌های برتر بازار مانند محصولات «تویست شیک» باشند.

نکته مهم شیشه‌شیرهای امروزی
یکی از مشکلاتی که برای بعضی از نوزادان پیش می‌آید، نفخ شکم است که به دنبال آن نوزاد مدام گریه کرده و آرامش اطرافیان را از بین می‌برد. مدت‌هاست برای حل این مشکل شیشه شیر ضد نفخ در «تویست شیک» تهیه و طراحی شده است. اما کار این شیشه شیر چیست؟
داستان از این قرار است که در تغذیه با ‌شیشه شیرهای معمولی، کودک مجبور است بعد از چند بار مکیدن برای ادامه انتقال شیر، دهانش را از روی سری شیشه بردارد تا هوا وارد شیشه شود و فشار منفی ایجادشده داخل شیشه جبران شود. این شرایط سبب می‌شود که کودک همراه با شیر مقدار هوای بیشتری وارد معده خود کند. شیشه شیرهای ضد نفخ مجهز به سیستم تهویه هوای داخلی و سوراخ‌هایی هستند که به‌طور خودکار هوا را وارد شیشه می‌کنند. درنتیجه با استفاده از آنها کودک می‌تواند به‌راحتی به مکیدن شیر ادامه دهد دچار دل درد و در نتیجه گریه‌های شدید نمی‌شود. برای استفاده از این مزیت، می‌توانید به ده‌ها محصول ضد نفخ از محصولات «تویست شیک» اعتماد صددرصد داشته باشید.

شیشه شیر مناسب نوزاد

برای اطلاع از جزئیات سایر محصولات تویست شیک و خرید آسان محصولات دکمه زیر را فشار دهید. شیشه شیر مناسب نوزاد

پ

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • گوناگون
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.