شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

آغاز نخستین مر حله از تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 15:06
نخستین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان از امروز ۱۱ خرداد آغاز می‌شود.

آغاز نخستین مر حله از تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان از امروز
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین مرحله از تمرینات ملی پوشان تیم بسکتبال با ویلچر بانوان به منظور آمادگی حضور در بازی‌های پاراآسیایی آیچی-ناگویا ۲۰۲۶ از ۱۱ تا ۲۰ خرداد ماه به میزبانی کمپ تیم‌های ملی جانبازان و توان یابان برگزار می‌شود.

هستی همایونی، مهسا سعادت، فاطمه مولایی، مهدیه روحانی، رقیه صالحی، ندا بلوچی، نادیا بلوچی، سیمین مظفری، نجمه صفایی دوست، زهرا حبیبی، زهرا نصری، رقیه امیری، سمیرا خالقی، رقیه قاضی لو، فاطمه مرادی، مبینا رسته، طاهره محمد مرادی و راحله حاجبی ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند.

آزاده معینی به عنوان مربی تیم ملی بر تمرینات نظارت دارد و بهروز سلطانی به عنوان مشاور فنی و زهره سعیدی به عنوان مربی فرهنگی در کنار تیم حضور دارند. سرپرستی این مرحله از اردو نیز بر عهده فرزانه حبیبی است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.