شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

ابتلای رئیس جمهور پاکستان به کرونا

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:03
منابع بیمارستانی پس از بستری شدن رئیس جمهوری پاکستان در بیمارستان، ابتلای آصف زرداری به ویروس کرونا را تایید کردند.

ابتلای رئیس جمهور پاکستان به کرونا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، کاخ ریاست جمهوری پاکستان اعلام کرد که آصف علی زرداری رئیس‌جمهور این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده است. 
این خبر روز چهارشنبه توسط روابط عمومی کاخ ریاست جمهوری در اسلام‌آباد منتشر شد.
به گزارش منابع رسمی، آصف علی زرداری که دو روز پیش پس از بروز علائم بیماری، به بیمارستانی در شهر کراچی منتقل شد پس از انجام آزمایش‌های متعدد، ابتلای او به ویروس کووید-۱۹ تایید شد.
وضعیت سلامت رئیس‌جمهور پاکستان طبق اعلام مقامات رسمی پایدار بوده و بنابر اعلام منابع بیمارستانی او تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد و به قرنطینه رفته است.
پیش از این شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان، در پیامی برای آصف علی زرداری آرزوی بهبودی سریع و سلامت کامل کرده بود.
آصف علی زرداری متولد ۲۶ ژوئیه ۱۹۵۵، سیاستمدار برجسته پاکستانی و رئیس‌جمهور پاکستان است. وی که از خانواده‌ای سیاسی می‌آید، به مدت پنج سال از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ ریاست جمهوری پاکستان را بر عهده داشت.
 زرداری که به عنوان رهبر حزب مردم پاکستان (PPP) شناخته می‌شود  اواسط اسفند ۱۴۰۲ به عنوان نامزد مشترک جناح ائتلافی پاکستان به عنوان چهاردهمین رییس جمهوری پاکستان انتخاب شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.