شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

واکنش سرمربی باشاک‌شهیر به داور چهارم بازی با PSG/ تو نژادپرستی؛ از اینجا برو تو را نمی‌خواهیم

ورزش سه چهارشنبه 19 آذر 1399 - 12:24
اوکان بوروک سرمربی باشاک‌شهیر از کسانی بود که در جریان دیدار نیمه‌کاره تیمش با PSG نسبت به داور چهارم واکنش تندی نشان داد و او را نژادپرست خواند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیشب دو تیم PSG و استانبول باشاک شهیر در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل آنچه توهین نژادپرستانه داور چهارم بازی به اعضای باشاک شهیر خوانده شد با ترک زمین توسط بازیکنان دو تیم نیمه کاره ماند و قرار است دیدار دو تیم امشب دوباره در پاریس تکرار شود.

 

1551777

 

رسانه‌های ترکیه امروز به واکنش اوکان بوروک سرمربی باشاک شهیر به داور چهارم بازی پرداختند و گفتند واکنش سریع و قاطع اوروک از دلایلی بوده که به دیگر بازیکنان این تیم روحیه داده تا در مقابل توهین نژادپرستانه داور رومانیایی واکنش جدی نشان بدهند.

 

رسانه‌های ترکیه اعلام کردند اوکان بوروک سرمربی باشاک شهیر بعد از اطلاع از صحبتهای داور چهارم به سمت او رفته و گفت: " تو نژادپرستی. اگر انگشت اشاره ات را به سمت کسی بگیری و بگویی این سیاه است یعنی نژادپرستی".

 

1551778

 

بر اساس این گزارشها سرمربی باشاک شهیر در ادامه انتقادهایش از داور چهارم گفت: " تو را نمی خواهیم. از اینجا برو تو نژادپرستی".

 

 

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.