شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

توییت ضد ایرانی «عادل الجبیر»

نامه نیوز پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:26
فارس/ وزیر مشاور دولت عربستان سعودی در امور خارجه در توئیتی ضمن متهم کردن ایران خواستار متوقف کردن برنامه موشک‌های بالستیک ایران شد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«عادل الجیبر» وزیر مشاور دولت عربستان سعودی در امور خارجه در توییترش بازهم اتهامات همیشگی کشورش به ایران را تکرار کرد.
عادل الجبیر که کشورش شامگاه دیروز در جدیدترین جنایت خود در یمن باعث کشته شدن یک دختربچه و یک زن مسن و همچنین مجروح شدن شش تن دیگر از جمله چند کودک شده است، مدعی شد:‌ «گزارش سازمان ملل متحد که دست داشتن ایران در حمله به تأسیسات نفتی ما را تأیید می‌کند، بیانگر وجهه تاریک و معروف رژیم ایران از سال ۱۹۷۹ تاکنون است. جهان اکنون امروز رفتارهای خصمانه و فزاینده این نظام را می‌بیند، می‌شنود و لمس می‌کند».
الجبیر که پس از رسوایی کشورش در قتل فجیع «جمال خاشقچی»، از وزارت امور خارجه سعودی عزل شد، اما همچنان نقش بسزایی در تدوین سیاست خارجی رژیم سعودی دارد در ادامه با دخالت در امور ایران گفت:‌ «رژیم ایران باید دست از جنایت‌ها و حمایت از ابزار‌های خود بردارد. جامعه بین‌الملل در راستای جلوگیری از مسلح شدن این رژیم در هر شرایطی، موضعی اتخاذ کند و جلوی توسعه برنامه خصمانه بالستیکی و هسته‌ای ایران را بگیرد».

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.