شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

ادعای عجیب مدیران سپاهان درباره پرتاب نارنجک

پارسینه چهارشنبه 19 آذر 1399 - 02:33
مدیران باشگاه سپاهان در خصوص پرتاب نارنجک در دیدار با سایپا ادعای عجیبی را مطرح کردند.

در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران ، تیم‌های سپاهان و سایپا در اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار به تساوی یک - یک انجامید.

در دقیقه ۴ این بازی، به مناسبت تولد محرم نویدکیا ، سرمربی سپاهان بمب دست ساز در ورزشگاه منفجر شد که سبب بر هم ریختن تمرکز بازیکنان سایپا شد.

در این باره فتاحی، مدیر تیم سپاهان بیان کرد: ما در دقیقه ۴ بازی با سایپا فقط آبشار روشن کردیم و ترقه‌های صدادار را از بیرون استادیوم زدند. این آتش‌بازی و صدا‌ها هیچ تأثیری در روند بازی نداشت و حریف، آن را شلوغ کرده است.

او افزود: چون سایپا، هوادار ندارد، درک این شور و حال برایشان سخت است و داستان را بزرگ کرده‌اند.

منبع: آنا

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.