شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

آغاز مرحله انتخاب خودرو‌های وارداتی برای متقاضیان

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:45
­مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: از امروز سامانه خودرو‌های وارداتی برای انتخاب نوع خودرو تا سه شنبه برای متقاضیان بازگشایی شد.
آغاز مرحله انتخاب خودرو‌های وارداتی برای متقاضیانآقای مهدی تقدسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما با اعلام این خبر افزود: اسفند سال گذشته ۳۳ هزار نفر در طرح ثبت نام خودرو‌های وارداتی شرکت کرده بودند که از این میزان ۳۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند. برای شرکت در این طرح متقاضیان باید ۵۰۰ میلیون تومان در حسابشان مسدود می‌کردند. 
 
به گفته مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، سامانه برای این دسته از متقاضیان بازگشایی شد و آن‌ها می‌توانند تا سه شنبه ۲۵ مهر ماه خودروی مورد نظر را انتخاب کنند. متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی به نشانی saleauto.ir با اطلاع از مشخصات فنی خودرو‌های وارداتی، اقدام به انتخاب خودروی مورد نظر کنند. 
 
تقدسی می‌گوید: در این مرحله، سایپا با عرضه چانگان CS۵۵، پارس‌خودرو با عرضه خودروی زوتی DL۵، ماموت خودرو با عرضه فولکس واگن جتا VS۷، کوشا خودرو با خودروی کیا سلتوس، کرمان موتور با هیوندای النترا و معین خودرو با تویوتا کرولا حضور خواهند داشت.
 
پیش از این مهدی ضیغمی مجری طرح واردات خودرو گفته بود: تلاش می‌کنیم این خودرو‌ها با همکاری بانک مرکزی تا پایان آذر و نهایت دی ماه تحویل مشتریان شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.