شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

بنزما به کرونا مبتلا شد

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:27
مهاجم سرشناس الاتحاد عربستان به ویروس کرونا مبتلا شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، کریم بنزما به ویروس کرونا مبتلا شده است و به همین خاطر چند روزی را نمی‌تواند در تمرین الاتحاد شرکت کند.

بنزما به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست کاروان الاتحاد را در سفر به ایران همراهی کند.

الاتحاد در هفته دوم مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت و بنزما غایب بزرگ این تیم خواهد بود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.