شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

سامانه یکپارچه خودرو حذف شد

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:22
معاون صنایع حمل و نقل وزیر صنعت، معدن و تجارت از تغییر روش فروش خودرو و حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داد و گفت: عرضه مستقیم خودرو توسط خودروسازان انجام و عرضه جدید از هشتم مهر ماه شروع می‌شود.

به گزارش ایرنا، منوچهر منطقی در گفت‌ وگوی خبری تصریح کرد: روش فروش خودرو تغییراتی داشته و سومین سامانه یکپارچه فروش خودرو برگزار نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به افزایش عرضه خودروها و آغاز واردات، بازار خودرو به یک تعادلی می‌رسد و دیگر نیاز نیست تا فروش خودرو به روش قبل اجرا شود و روش عرضه به صورت فروش مستقیم و از کارخانه خواهد بود.

معاون وزیر صمت گفت: عرضه جدید خودرو از هشتم مهر ماه شروع می‌شود. روش عرضه به صورت فروش مستقیم و از کارخانه است و در سامانه ثبت خواهد شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.