شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

برگزاری یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:10
بانوان ملی پوش تیم بسکتبال با ویلچر از فردا ۲۹ شهریور وارد اردو می‌شوند.

برگزاری یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما، یازدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با‌ویلچر بانوان در راستای حضور در مسابقات پاراآسیایی هانگژو از بیست و نهم شهریور تا نهم مهر در مجموعه دهکده نشاط برگزار می‌شود.
 ورزشکاران دعوت شده به اردو:
مهدیه روحانی، رقیه صالحی، ندا بلوچی، مهسا سعادت، فتانه پورآت، فاطمه مولایی (خراسان‌رضوی)، رقیه امیری، سمیرا خالقی (زنجان)، زهرا حبیبی (اردبیل)، فاطمه مرادی (اصفهان)، سمیه کهزادپور (فارس)، زهرا نصری (مازندران)
 کادر فنی:
سرمربی: آزاده سادات معینی (تهران)
مربی: بهار بوستانی (فارس)
مربی بدنساز: ام سلمه حاج حسینی (تهران)
سرپرست: کبری کلوانی (تهران)
مربی فرهنگی: زهره سعیدی (سمنان)

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.