شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

۱۲ ورزشکار به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان دعوت شدند

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:05
بانوان بسکتبال با ویلچر کشورمان از ۲۹ شهریور وارد اردوی تیم ملی می‌شوند.
۱۲ ورزشکار به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان دعوت شدندبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، یازدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با‌ ویلچر بانوان در راستای حضور در مسابقات پاراآسیایی هانگژو از ۲۹ شهریور تا ۹ مهر در مجموعه دهکده نشاط برگزار می‌شود.
 
ورزشکاران دعوت شده به اردو:
مهدیه روحانی، رقیه صالحی، ندا بلوچی، مهسا سعادت، فتانه پورآت، فاطمه مولایی (خراسان‌رضوی)، رقیه امیری، سمیرا خالقی (زنجان)، زهرا حبیبی (اردبیل)، فاطمه مرادی (اصفهان)، سمیه کهزادپور (فارس)، زهرا نصری (مازندران)
 
کادر فنی:
سرمربی: آزاده سادات معینی (تهران)
مربی: بهار بوستانی (فارس)
مربی بدنساز: ام سلمه حاج حسینی (تهران)
سرپرست: کبری کلوانی (تهران)
مربی فرهنگی: زهره سعیدی (سمنان)

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.