شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

یارانه نقدی این 4 دهک افزایش می یابد

اقتصادنیوز یکشنبه 05 بهمن 1399 - 10:26
در جلسه کمیسیون تلفیق مقرر شد ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به مبالغ واریزی یارانه بگیران افزوده شود و دهک‌های اول تا چهارم افزایش بیشتری در یارانه‌ها داشته باشند.

به گزارش اقتصادنیوز از مهر، محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فلسفه وجودی مجلس شورای اسلامی پیگیری حقوق عامه و فراهم کردن زمینه عدالت اجتماعی در جامعه است که مجلس انقلابی کنونی این مهم را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در سه شیفت کاری مسائل و مشکلات اقتصادی مردم را مورد بررسی قرار داده است.


بیشتر بخوانید:

یارانه

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: از جمله مواردی که روز گذشته در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت، موضوع هدفمندی یارانه‌ها بود که مقرر شد ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به مبالغ واریزی یارانه بگیران افزوده شود و دهک‌های اول تا چهارم افزایش بیشتری در یارانه‌ها داشته باشند.

همچنین ببینید: فزایش 25 درصدی برای کارکنان دولت

آصفری عنوان کرد: از دهک‌های چهارم به بعد نیز به ازای هر نفر مجدد مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به یارانه آنها افزوده شود و به هر ترتیب مقرر شد دولت برای ۷۸ میلیون از جمعیت کشور یارانه‌ها را با این افزایش در سال آینده پرداخت کند.

وی گفت: کمیسیون تلفیق از محل هدفمندی یارانه‌ها منابعی به امر اشتغال زایی و مناطق محروم اختصاص داده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارز مورد نیاز دارو بیان کرد: در جلسه روز گذشته مقرر شد مبالغی ارز برای واردات دارو در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.