با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، ارسال فوری یک میلیون بسته اقلام بهداشتی به استانهای با وضعیت قرمز آغاز شد.
به گزارش
گروه عکس خبرگزاری صدا و سیما؛ سیدمصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام صبح امروز در آئین آغاز مرحله جدید پویش ملی "احسان سلامت" گفت: در مرحله جدید پویش، ۵ میلیون ماسک و ۲۵۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی به استانهایی که ازنظر وزارت بهداشت نقاط قرمز کرونایی معرفی شدهاند، ارسال میشود.سیدهاشمی خاطرنشان کرد: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از اولین روز اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور، تمام بخشهای ستاد با تمام قوا برای مقابله با این ویروس به میدان آمدند و برای پرکردن خلأهای موجود کشور با تولید انبوه ماسک و محلول ضدعفونی و کیت تشخیص و دارو و دستگاههای موردنیاز بیماران کرونایی، در کنار مردم ایستادند و تا آخرین لحظه درمان این بیماری هم به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.