شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

مجیدی برای جلسه اضطراری به باشگاه استقلال رفت

خبرورزشی شنبه 14 تیر 1399 - 13:00
مسئولان باشگاه استقلال به دلیل اتفاقات رخ داده در محل این باشگاه با سرمربی این تیم تشکیل جلسه دادند.

به گزارش خبرورزشی، بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن و کادر فنی تیم استقلال جلسه فوری در باشگاه استقلال تشکیل شد.

فرهاد مجیدی در این جلسه به همراه مدیرعامل و سعید رمضانی و اعضای کادر پزشکی این تیم به گفتگو پرداختند. قرار است در این نشست درباره سفر استقلال به جم تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: کرونایی‌های استقلال مشخص شدند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.