شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

محافظان امنیتی معاون ترامپ کرونا گرفتند

افکار نیوز شنبه 14 تیر 1399 - 08:26
۸ مامور مخفی از جمع محافظان پنس به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

چند روز پیش از سفر معاون دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا  به منطقه فونیکس در ایالت آریزونای آمریکا، ساعتی پیش مشخص شد ۸ مامور مخفی از جمع محافظان مایک پنس که در این سفر حضور داشتند به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

اخبار بین الملل-این در حالی است که ابتلای محافظان پنس به کرونا سبب بروز نگرانی‌هایی در میان نیرو‌های امنیتی آمریکا شده است.

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد نارضایتی از شرایط کنونی در آمریکا به حدود ۹۰ درصد رسیده است و از هر ۱۰ نفر، ۹ نفر نارضایتی خود را اعلام کرده‌اند.

شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در سطح جهان شامگاه گذشته از مرز ۱۱ میلیون فراتر رفته و به ۱۱ میلیون و ۸۴ هزار و ۶۹ نفر افزایش یافته است؛ کشور‌های آمریکا، برزیل و هند کانون‌های اصلی شیوع این ویروس هستند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.