شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

وزیر خارجه پاکستان به کرونا مبتلا شد

مشرق نیوز جمعه 13 تیر 1399 - 20:09
شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان از ابتلای خود به بیماری کووید ۱۹ خبر داد.

به گزارش مشرق، «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.

وی امروز در توئیتی نوشت: «بعدازظهر احساس تب خفیف داشتم و فورا خود را در منزل قرنطینه کردم. حالا آزمایش کووید ۱۹ من مثبت شده. به لطف خدا احساس قوی و پرانرژی بودن می‌کنم. از منزل به وظایف کاری‌ام می‌پردازم. لطفا در دعاهایتان به یاد من هم باشید.»

به گزارش فارس، وزیر خارجه پاکستان در حالی از ابتلای خود به کرونا خبر داده که وی اسفند سال گذشته پس از سفر دو روزه‌اش به چین به‌همراه «عارف علوی» رییس‌جمهور این کشور خود را قرنطینه کرده بود.

منابع دیپلماتیک پاکستان نیز اعلام کردند که تیم همراه رئیس جمهور قبل و پس از سفر به چین آزمایش داده و نتایج آن منفی بوده است.

براساس آمار رسمی وزارت بهداشت پاکستان٬ تاکنون ۲۲۱ هزار و ۸۹۶ تن به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و ۴۵۵۱ نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته‌اند. همچنین ۱۱۳ هزار و ۶۲۳ بیمار کرونایی بهبود یافته‌اند.

منبع: فارس

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.