شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

اخطار ستاد مقابله با کرونا به تعطیلی دوباره اماکن ورزشی

خبرگزاری مهر پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:10
ستاد مقابله با کرونا در ورزش نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم برای جلوگیری از تعطیلی دوباره اماکن ورزشی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در اطلاعیه شماره ۱۸ ستاد مقابله با کرونا در ورزش آمده است:

با توجه به روند شیوع بیماری کووید ۱۹ در روزهای اخیر و آمار اعلام شده مبتلایان و مرگ و میر ناشی از آن، این ستاد ضمن هشدار به اهالی ورزش خصوصاً دست‌اندرکاران لیگ‌های فوتبال، باشگاه های بدنسازی و استخر داران، انتظار دارد به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و جلوگیری از تعطیلی مجدد رویدادها و اماکن ورزشی این عزیزان با دقت حداکثری نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام ورزند.

بدیهی است تا رفع این همه‌گیری نظارت ستاد با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان و دانشگاه های علوم پزشکی استان ها بر حسن اجرای دستورالعمل های مذکور به طور مستمر و موکد ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.