شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

سال بدِ استقلال با یک هت‌تریک تلخ کامل شد

نامه نیوز جمعه 13 تیر 1399 - 04:00
سومین هافبک تیم فوتبال استقلال در بدترین سال این تیم به لحاظ مصدومیت، از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید تا سال بدِ این تیم کامل شود.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرنگار مهر، استقلالی‌ها از نظر آسیب دیدگی بازیکنانشان سال بسیار بدی را تجربه کردند و بیشترین تعداد مصدوم به این تیم تعلق گرفت. تعداد بازیکنان استقلال که در این فصل از یک تا چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادند زیاد است و آنها بیشتر از هر تیم دیگری در این فصل بازیکن از دست دادند.
در سالی که استقلالی‌ها رکورد مصدومیت را شکستند، سومین بازیکن این تیم هم با پارگی رباط صلیبی مواجه شد تا از این نظر هم آنها با یک آمار عجیب مواجه شده باشند.
در هفته‌های ابتدایی فصل محسن کریمی و داریوش شجاعیان دو هافبک آبی‌ها با پارگی رباط صلیبی مواجه شدند و رضا آذری سومین هافبک این تیم است که در فصل نوزدهم با این مصدومیت مواجه می شود.
بر اساس اعلام باشگاه استقلال، رضا آذری باید بعد از طی مراحل پیش درمان، زانوی مصدوم خود را به تیغ جراح بسپارد. این هافبک جوان آبی‌ها به همین دلیل بازی‌های این تیم را تا پایان فصل از دست داد.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.