به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میرشاد ماجدی در حاشیه دیدار پرسپولیس و چادرملو در خصوص برگزاری این دیدار صحبتهایی را مطرح کرد که فیلم آن را در زیر میبینید.
* باید قبول کنیم که مسئولیت تمام آییننامهها و دستورالعملها با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است.
* مطمئنا کارشناسان سازمان لیگ و فدراسیون برنامه خوبی برای لیگ فصل آینده میچینند تا سال آینده لیگ پرباری داشته باشیم.
* هماهنگیهای خوبی با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای دادن مجوز به مدارس فوتبال داشتیم.
* همه مردم ایران منتظر هستند تا تیم ملی با دست پر برگردد. من امیدوارم با پیروزی صعود کنیم.
* وقتی مقابل بلژیک خوب بازی کردیم، باید نتیجه خوبی مقابل مصر بگیریم و به نظرم پیروز میشویم. تیمهای اروپایی تیمهای گذشته نیستند.
انتهای پیام/