به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بابایی مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان پیش از آغاز دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران صحبتهایی انجام داد که اَهم این گفتوگو و ویدیوی آن را در زیر مشاهده میکنید.
* به خاطر یک تصمیم اشتباه، هیئت رئیسه تصمیم به برگزاری تورنمنت انتخابی گرفت.
* طبق میانگین باشگاه چادرملو باید بهعنوان نماینده ایران معرفی میشد.
* خطر آسیبدیدگی بازیکنان و شکست را پذیرفتیم تا 2 تیم دیگر شانس رفتن به آسیا داشته باشند!
* فقط دو جلسه تمرین نرم دوی داشتیم.
* طبق روشی که در دنیا انجام شده چادرملو تیم چهارم جدول است.
* کمیته انضباطی بعد از 130 روز در شب عید غدیر رأی را به ضرر چادرملو داد.
* از اینکه بازی دوستان برای معرفی گلگهر به آسیا خراب شده دوستان ناراحت شدند.
* سرمربی ما توسط یک ایجنت برای بازیکن پاراگوئهای (مائورو کابایرو) تهدید شده بود!
* قول میدهم ابتدا در استیناف و بعد اگر این اتفاق نیفتاد، در CAS حق به حقدار برسد.
* حبیبینژاد بندی در قراردادش دارد که میتواند با توافق از چادرملو جدا شود.
* ترجیح میدهیم تعداد بازیکنان خارجی کم شود.
انتهای پیام/