شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

بابایی: خطر را پذیرفتیم تا گل‌گهر و پرسپولیس شانس آسیایی داشته باشند

خبرگزاری تسنیم جمعه 05 تیر 1405 - 20:41
مدیرعامل باشگاه چادرملو گفت: خطر آسیب‌دیدگی بازیکنان را پذیرفتیم تا 2 تیم دیگر شانس آسیا داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بابایی مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان پیش از آغاز دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران صحبت‌هایی انجام داد که اَهم این گفت‌و‌گو و ویدیوی آن را در زیر مشاهده می‌کنید. 

* به خاطر یک تصمیم اشتباه‌، هیئت رئیسه تصمیم به برگزاری تورنمنت انتخابی گرفت.

* طبق میانگین باشگاه چادرملو باید به‌عنوان نماینده ایران معرفی می‌شد. 

* خطر آسیب‌دیدگی بازیکنان و شکست را پذیرفتیم تا 2 تیم دیگر شانس رفتن به آسیا داشته باشند!

* فقط دو جلسه تمرین نرم دوی داشتیم. 

* طبق روشی که در دنیا انجام شده چادرملو تیم چهارم جدول است. 

* کمیته انضباطی بعد از 130 روز در شب عید غدیر رأی را به ضرر چادرملو داد.

* از اینکه بازی دوستان برای معرفی گل‌گهر به آسیا خراب شده دوستان ناراحت شدند.

* سرمربی ما توسط یک ایجنت برای بازیکن پاراگوئه‌ای (مائورو کابایرو) تهدید شده بود!

* قول می‌دهم ابتدا در استیناف و بعد اگر این اتفاق نیفتاد، در CAS  حق به حقدار برسد.

* حبیبی‌نژاد بندی در قراردادش دارد که می‌تواند با توافق از چادرملو جدا شود.

* ترجیح می‌دهیم تعداد بازیکنان خارجی کم شود. 

 

.

 

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.