شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

ترامپ مدعی نقض آتش‌بس از سوی ایران شد

همشهری آنلاین جمعه 05 تیر 1405 - 19:31
رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد ایران با پرتاب پهپادهای تهاجمی به سمت کشتی‌های عبوری از تنگه هرمز، توافق آتش‌بس را نقض کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، مدعی شد ایران دست‌کم چهار پهپاد تهاجمی را به سمت کشتی‌هایی که از تنگه هرمز عبور می‌کردند، پرتاب کرده است.

به ادعای وی، یکی از این پهپادها به یک کشتی باری بزرگ اصابت کرده و موجب وارد آمدن خسارت به آن شده است.

ترامپ همچنین مدعی شد نیروهای آمریکایی سه پهپاد دیگر را سرنگون کرده‌اند و این اقدام را «نقض آشکار توافق آتش‌بس» توصیف کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.