شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

ادارات کرمانشاه شنبه با ۲ ساعت تأخیر آغاز به کار می‌کنند

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 18:27
کرمانشاه - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان روز شنبه با دو ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به‌منظور رفاه حال مردم استان و فراهم شدن امکان تماشای دیدار تیم ملی فوتبال ایران، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های دولتی، شرکت‌های بیمه و نهادهای عمومی غیردولتی استان روز شنبه فعالیت خود را با دو ساعت تأخیر آغاز خواهند کرد.

وی افزود: بر اساس این تصمیم که با دستور استاندار کرمانشاه اتخاذ شده است، ساعت آغاز به کار دستگاه‌های مشمول از ساعت ۹ صبح خواهد بود تا شهروندان بتوانند مسابقه تیم ملی فوتبال کشورمان را دنبال کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه تصریح کرد: این تصمیم با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم و در پاسخ به درخواست شهروندان برای فراهم شدن امکان تماشای این مسابقه اتخاذ شده است.

بالایی با اشاره به نحوه فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان خاطرنشان کرد: مراکز امدادی، درمانی، خدمات‌رسان و همچنین واحدهایی که به‌صورت شیفتی یا شبانه‌روزی فعالیت دارند، مطابق روال معمول به ارائه خدمات ادامه خواهند داد و این مصوبه شامل آن‌ها نمی‌شود.

وی در پایان یادآور شد: دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و مصر ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه برگزار می‌شود و به همین منظور، ساعت آغاز به کار ادارات و دستگاه‌های مشمول در استان کرمانشاه با دو ساعت تأخیر تعیین شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.