شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

فشار پرسپولیس به یک ستاره برای فسخ قرارداد!

خبرآنلاین یکشنبه 31 خرداد 1405 - 19:31
مدیران پرسپولیس قصد دارند با تیوی بیفوما قطع همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از فرهیختگان، مسئولان باشگاه پرسپولیس و همچنین اوسمار ویرا به هیچ عنوان موافق ماندن تیوی بیفوما در جمع سرخپوشان نیستند در حالی که او برای یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. 

واقعیت امر این است که بیفوما نه از نظر فنی و نه از نظر اخلاقی نتوانست بازیکن خوبی برای پرسپولیس باشد تا حدی که حتی همبازیان او هم ارتباط خوبی با این بازیکن ندارند. در همین راستا او قرار نیست سرخپوش بماند و به نظر یکی از سخت‌ترین کارهای پیمان حدادی برای تابستان فسخ قرارداد با بیفوما خواهد بود.

نکته جالب توجه اینکه او با قرارداد 700 هزار دلاری برای دو فصل سرخپوش شد و این قرارداد برای فصل پیش رو 20 تا 25 درصد افزایش پیدا خواهد کرد. از این رو این بازیکن به اطرافیانش اعلام کرده برای جدایی بدون دردسر از پرسپولیس حداقل 70 درصد قراردادش را می‌خواهد.

نکته جالب توجه اینکه با خبر شدیم بیفوما از زمانی که به ایران برگشته با بی‌توجهی‌های زیادی از سوی اطرافیان تیمش مواجه شده و گویا برای آپارتمانش هم مشکلاتی ایجاد شده تا حدی که مجبور است به هتل برود. به نظر می‌رسد با این ترفند می‌خواهند شرایط را برای بیفوما سخت کنند تا خودش تصمیم به رفتن بگیرد!

258258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.