شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

با قراردادی ۲ ساله؛ سهراب در استقلال ماندنی شد

فرارو یکشنبه 31 خرداد 1405 - 17:39
سرمربی استقلال به قرارداد خود با این باشگاه رسمیت بخشید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) با حضور در ساختمان این باشگاه و پس از دیدار و گفت‌وگو با علی تاجرنیا رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه، قرارداد خود را به مدت دو سال با استقلال امضا کرد.

تاجرنیا در این دیدار ضمن تبریک به بختیاری‌زاده، برای وی در مسئولیت سرمربیگری تیم فوتبال استقلال آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.