اقتصادنیوز: معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیس جمهور نوشت: دستور نخست هیأت مذاکره در سوئیس پایان تجاوز در لبنان است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سید محمدمهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیس جمهور با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس درخصوص مذاکرات امروز در سوئیس، نوشت:
اجرای بیقید و شرط بند اول تفاهمنامه ایران و امریکا مسئلهای کلیدی است. تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان به بیاعتبار ساختن کل تفاهم منجرخواهد شد. دستور نخست هیأت مذاکره در سوئیس پایان تجاوز در لبنان است.
وقتی اولین شرط تفاهم اجرا نشود، به اجرای بقیه مفاد آن هم اعتمادی نیست.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.