شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

بیش از ۳۰۰ بمباران در جنوب لبنان + ویدئو | تصاویری از حضور نظامیان صهیونیستی در رام‌الله و نابلس

همشهری آنلاین یکشنبه 31 خرداد 1405 - 09:07
خبرنگار مستقر در لبنان گفت: رژیم‌صهیونیستی پس از آغاز تفاهم میان ایران و امریکا، بیش از ۳۰۰ بمباران در لبنان انجام داده است.

به گزارش همشهری آنلاین، حسین پاک، گفت: در ۴۸ ساعت گذشته و پس از آغاز تفاهم میان رئیس جمهور ایران و ایالات متحده، صهیونیست ها با نقض بند اول این تفاهم، بیش از ۳۰۰ بمباران در جنوب لبنان انجام داد.

نظامیان اشغالگر به مناطقی در نابلس و رام الله هم یورش بردند.

منابع فلسطینی از یورش نظامیان اسرائیلی به چندین محله در غرب شهر نابلس از جمله محله « التعاون العلوی»، «خیابان تل» و منطقه «الجنید» خبر دادند.

این منابع همچنین از یورش نظامیان صهیونیستی به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا خبر دادند.

منابع فلسطینی همچنین گزارش دادند، نیروهای اشغالگر به شهر «طوباس» یورش برده و به یک خانه در این شهر هجوم بردند؛ این در حالی است که همزمان صهیونیست ها به شهرک «سنجل» در شمال رام‌الله نیز یورش برده‌اند.

تصاویری از حضور نظامیان صهیونیستی در شمال رام‌الله ببینید.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.