شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

ونس وارد سوئیس شد

خبرآنلاین یکشنبه 31 خرداد 1405 - 08:54
معاون رئیس‌جمهور آمریکا امروز یکشنبه برای آغاز مذاکرات با ایران وارد سوئیس شد.

به گزارش خبرآنلاین، وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان دقایقی پیش از ورود جی دی ونس معاون اول رئیس جمهور آمریکا خبر داد. این در حالی است که هیات ایران ساعاتی پیش تقریبا ساعت 10 به وقت محلی سوئیس وارد زوریخ شدند. 

معاون ترامپ پیش از ترک واشنگتن در گفت وگو با خبرنگاران گفت: «مشتاقم مذاکرات فنی با نمایندگان ایران، پاکستان و قطر را آغاز کنیم. امیدواریم هم در پرونده هسته‌ای و هم آتش‌بس لبنان پیشرفت کنیم. این دو محور، مهمترین موضوعاتی است که به نظرم مورد توجه ما خواهند بود.»

همچنین هیات ایران به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در صدر هیاتی که عباس عراقچی وزیر امور خارجه او را همراهی می‌کند، وارد سوئیس شده است.

در همین حال این شبکه خبری گزارش داد که اولویت اصلی هیات ایرانی در مذاکرات مساله لبنان است و قرار است که یک نشست اضطراری میان تهران و واشنگتن برای پرونده لبنان انجام شود.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.