شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

ونس عازم سوئیس شد +فیلم

اقتصادنیوز یکشنبه 31 خرداد 1405 - 00:47
اقتصادنیوز: جی دی ونس برای شرکت در مذاکرات با ایران، عازم سوئیس شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آوش، جی دی ونس معاون اول رئیس جمهور آمریکا برای شرکت در مذاکرات با ایران، پایگاه مشترک اندروز را به مقصد سوئیس ترک کرد. 

او گفت: امیدواریم در مورد مسئله هسته‌ای و آتش‌بس در لبنان پیشرفتی حاصل شود. من عازم سوئیس هستم، جایی که ایرانی‌ها تازه رسیده‌اند و مذاکرات دو روز طول خواهد کشید.امیدوارم بتوانیم در مورد مسئله هسته‌ای پیشرفت کنیم و در مورد آتش‌بس در لبنان به پیشرفت‌هایی دست یابیم.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.