منابع دولتی پاکستان روز شنبه اعلام کردند انتظار میرود مذاکرات فنی بین ایالات متحده و ایران طی یک یا دو روز آینده در سوئیس آغاز شود.
به گزارش
پارسینه و به نقل از باشگاه خبرنگاران، منابع دولتی پاکستان روز شنبه به خبرگزاری آناتولی گفتند که انتظار میرود مذاکرات فنی بین ایالات متحده و ایران «طی یک یا دو روز» در سوئیس آغاز شود. یک منبع نزدیک به روند میانجیگری اعلام کرد که پاکستان به همراه سایر میانجیگران در تماس با هر دو طرف است و انتظار میرود آنها طی یک یا دو روز آینده در سوئیس دیدار کنند تا مرحله بعدی یادداشت تفاهم اسلامآباد را آغاز نمایند.
محسن نقوی، وزیر کشور پاکستان، روز شنبه برای بحث درباره مرحله بعدی مذاکرات با رهبری ایران عازم ایران شد.
ایران مذاکرات فنی با آمریکا را در اعتراض به «نقضهای ادامهدار» آتشبس توسط اسرائیل در لبنان به تعویق انداخته بود. امضای یادداشت تفاهم اسلامآباد توسط دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، و مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ایران، زمینه را برای مذاکرات مستقیم در سوئیس فراهم کرده بود. قرار بود این مذاکرات روز جمعه در سوئیس برگزار شود تا یک دوره مذاکره ۶۰ روزه آغاز گردد. پاکستان پس از تضمین آتشبس در ۸ آوریل، میزبان بالاترین سطح مذاکرات مستقیم بین دو کشور در تاریخ ۱۲ تا ۱۳ آوریل بود.
منبع خبر "
پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.