شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

افشاگری در مورد قرارداد اسکوچیچ با پرسپولیس

خبرورزشی شنبه 30 خرداد 1405 - 13:07
حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس نسبت به شایعه بازگشت خود و عقد قرارداد سرخپوشان با دراگان اسکوچیچ واکنش نشان داد.

طی روزهای اخیر این شایعه به صورت جدی مطرح شده که حبیب کاشانی دوباره به پرسپولیس باز می‌گردد و بلافاصله پس از تحقق این امر، زمینه جهت بازگرداندن دراگان اسکوچیچ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران به لیگ برتر کشورمان و نشستن او روی نیمکت پرسپولیسی‌ها را نیز فراهم خواهد کرد!

این شایعه البته با واکنش خود کاشانی مواجه شده است. مدیرعامل اسبق پرسپولیس با انتشار پستی در فضای مجازی نسبت به ماجرای فوق واکنش نشان داد و نوشت: مدیرعاملی بنده و توافق ما برای سرمربیگری آقای اسکوچیچ؟ حقیقتش نه با بنده صحبتی شده و نه من دنبال سمتی می‌روم. با خودم صحبتی نشده بعد بنده با اسکوچیچ توافق کردم!؟ شاید برخی از انتشار این شایعات اهداف ثانویه‌ای دارند و در گذشته نیز نام بنده را مطرح کردند و بعد متوجه شدم کار نزدیکان گزینه‌های مدیرعاملی بوده. پرسپولیس در سایه آرامش و دور از حواشی می‌تواند روی موفقیت تمرکز کند. اتحاد و هوشیاری هواداران هم بسیار تاثیرگذار بوده است. برای این باشگاه مردمی روزهای خوب را آرزو دارم.

توضیح خبرورزشی: حبیب کاشانی که پرسپولیس در دوران مدیریت او قهرمان هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شد و دو مرتبه نیز با کاپ جام حذفی عکس یادگاری گرفت، در دهه ۸۰ هم ابتدا این بحث را مطرح کرد که مدیرعامل باشگاه نمی‌شود اما در نهایت دو بار طی نیمه دوم آن دهه، سمت مذکور را احراز کرد.

بیشتر بخوانید: بغض اوسمار در گفتگو با عادل!

پست حبیب کاشانی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.