شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

مدافع فولاد نوتیس داد

خبرورزشی پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 21:14
ارسال نوتیس رسمی توسط مدافع چپ فولاد خوزستان، سیگنال جدایی قطعی از این باشگاه را به گوش هواداران رساند.

سید ابوالفضل رزاق‌پور که فصل گذشته یکی از مهره‌های ثابت و تاثیرگذار فولاد خوزستان در تمام بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی بود، با ارسال نوتیس رسمی، نخستین گام را برای پایان همکاری با این باشگاه برداشت.

این مدافع چپ که تجربه حضور چهار ساله در تبریز و بازی برای تراکتور را دارد، پس از دو فصل موفق در گل‌گهر راهی اهواز شد، در فصل اخیر با ثبت یک گل و پنج پاس گل، نقش پررنگی در عملکرد تیمش داشت، اما مسائل مالی و عدم تحقق برخی تعهدات باعث شده تا ادامه همکاری او با فولاد در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

رزاق‌پور که در مقایسه با دیگر بازیکنان تیمش دریافتی کمتری هم داشته، طی هفته‌های اخیر پیگیر مطالبات خود بوده و حالا با ارسال نوتیس، مسیر قانونی برای جدایی را آغاز کرده است.

در شرایطی که وضعیت مالی فولاد همچنان با چالش‌هایی همراه است، احتمال جدایی این بازیکن بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته و باید دید مدیران باشگاه چه تصمیمی برای حفظ یکی از موثرترین نفرات فصل گذشته خود خواهند گرفت؛ آن هم در شرایطی که قصد ادامه همکاری با حمید مطهری را دارند و تاکنون فقط قرارداد ساسان انصاری تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: احتمال جدایی اوسمار از پرسپولیس؛ اسکوچیچ جدی‌تر شد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.