شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

اقدام جالب آبی‌پوشان در ستایش گلرهای سابق/ پیام استقلال به سیدحسین، از تهران به تیخوانا!

ورزش سه پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 19:51
باشگاه استقلال با انتشار پوستری از دروازه‌بان های سابق خود که در جام جهانی حضور داشتند، آنها را ستایش کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال در اقدامی جالب پوستری را با تصاویری از مرحوم ناصر حجازی، پرویز برومند، وحید طالب‌لو و سیدحسین حسینی منتشر کرد و در آن به تداوم حضور گلرهای استقلالی در ادوار جام جهانی اشاره داشت.

باشگاه استقلال در این خصوص نوشته است: «در طول ادوار مختلف جام جهانی، دروازه‌بانان استقلالی همواره در میان نمایندگان فوتبال ایران در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان حضور داشته‌اند و نام خود را در تاریخ این رقابت‌ها ثبت کرده‌اند. از نسل‌های گذشته تا امروز، دروازه استقلال آشیانه عقاب‌ها و نمادی از اعتماد، کیفیت و تداوم بوده است؛ میراثی که همچنان ادامه دارد.»

آبی‌پوشان در ادامه متن خود آورده‌اند: «حضور ناصرخان حجازی، پرویز برومند، وحید طالب‌لو و سیدحسین حسینی در ادوار مختلف جام جهانی، نشان‌دهنده تداوم جایگاه ویژه مکتب دروازه‌بانی استقلال در فوتبال ملی است؛ میراثی ارزشمند که در طول دهه‌ها به نسل‌های مختلف منتقل شده و همچنان ادامه دارد.»

2483320

این اتفاق در حالی رخ داده که استقلال در جام جهانی 2026 نماینده‌ای در بین گلرهای تیم ملی ندارد. از سوی دیگر تمجید از سیدحسین حسینی که فصل گذشته با دلخوری استقلال را به مقصد سپاهان ترک کرد و با پیراهن طلایی راهی جام جهانی شد هم قابل توجه است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.