علی فتحاللهزاده، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال، در برنامه «جام طلایی» و در گفتوگو با پیمان یوسفی بار دیگر به محمدحسین میثاقی کنایه زد.
برترینها: علی فتحاللهزاده، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال، در برنامه «جام طلایی» و در گفتوگو با پیمان یوسفی بار دیگر به محمدحسین میثاقی کنایه زد. این اظهارات در ادامه حاشیههای قبلی او در برنامه «فوتبال برتر» مطرح میشود؛ جایی که پیشتر نیز با اشارهای کنایهآمیز به موضوع «آب» به مجری این برنامه طعنه زده بود و حالا اینبار «صندلی» به سوژه جدید او تبدیل شده است.
منبع خبر "
برترینها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.