شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

بهتر بود جنگ با ایران اصلا آغاز نمی‌شد

مشرق نیوز پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 16:37
یک مسئول امنیتی سابق رژیم صهیونیستی به بی نتیجه بودن تجاوز آمریکایی صهیونیستی علیه ایران اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، تامر هیمن رئیس سابق اداره اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی و رئیس کنونی پژوهشکده امنیت داخلی این رژیم گفت: توافق امضا شده میان ایران و آمریکا اهداف جنگ را محقق نمی کند. بهتر بود این جنگ اصلا آغاز نمی شد.

وی اضافه کرد: این توافق تقریبا هر آنچه را که نظام ایران می خواهد به آن می دهد.

هیمن گفت: یکی از برجسته ترین دستاوردهای ایران از این توافق تضمین باقی ماندن نظام و مهیا شدن شریان زندگی اقتصادی بسیار خوب به شمار می رود. همچنین تهران اختیارات گسترده ای برای نفوذ در منطقه و اداره تنگه هرمز با همکاری عمان خواهد داشت. مهم تر از آن، این است که تهران به نوعی مسئول اجرای آتش بس در لبنان می شود. این همان معادله اتحاد میادین نبرد است که اسرائیل سعی داشت مانع تحقق آن شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.