شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

بقایی: بازگشایی تنگه هرمز بر عهده ایران است/ هرگونه مداخله طرف های خارجی صرفاً وضعیت را پیچیده‌تر خواهد کرد

اقتصادنیوز پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 15:31
اقتصادنیوز: بقایی درباره بازگشایی تنگه هرمز گفت: مطلقاً نیازی به هیچ‌گونه مداخله از سوی هیچ طرف خارجی نیست. هرگونه مداخله از این دست، صرفاً وضعیت را پیچیده‌تر خواهد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در گفت‌وگو با شبکه الجزیره تصریح کرد «همان‌طور که در طول مذاکرات نیز تصریح شده، بازگشایی تنگه هرمز بر اساس تفاهم‌نامه، صراحتاً بر عهده طرف ایرانی است.»

وی افزود: «مطلقاً نیازی به هیچ‌گونه مداخله از سوی هیچ طرف خارجی نیست. هرگونه مداخله از این دست، صرفاً وضعیت را پیچیده‌تر خواهد کرد.»

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.