نخستوزیر پاکستان به عنوان میانجی رسمی مذاکرات ایران و آمریکا برای پایان جنگ متن تفاهمنامه ایران و آمریکا را پس از روسای جمهور ایران و ایالات متحده آمریکا امضا کرد.
به گزارش پارسینه به نقل از خبرآنلاین: بامداد امروز پس از آنکه رئیسان جمهور ایران و آمریکا تفاهمنامه پایان جنگ میان ایران و آمریکا را امضا کردند، شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان با انتشار پیامی در شبکههای اجتماعی از این رویداد استقبال کرده بود.
مسعود پزشکیان، رئیس جمهور اسلامی ایران و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به صورت جداگانه متن تفاهمنامه را به شکل غیرحضوری و آنلاین امضا کردهبودند.
صبح امروز شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان نیز این تفاهمنامه را در جایگاه طرف میانجی امضا کرد.

منبع خبر "
پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.