شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

نشستی با محوریت مسابقات آسیایی و رده‌های پایه:/ رفت و آمدهای مدیریتی استقلال و فدراسیون بسکتبال!

ورزش سه پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 12:22
مدیر ورزش زنان باشگاه استقلال در ددیار با رئیس فدراسیون بسکتبال درباره مسائل مختلف رایزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ساعده سیما مدیر ورزش زنان باشگاه استقلال با جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال دیدار و درباره مسائل مرتبط با توسعه بسکتبال زنان به تبادل نظر پرداخت.

در این دیدار طرفین بر گسترش همکاری‌های مشترک میان باشگاه استقلال و فدراسیون بسکتبال تأکید کردند و راهکارهای توسعه هرچه بیشتر بسکتبال زنان مورد بررسی قرار گرفت. همچنین موضوع سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه، تقویت فرآیند استعدادیابی، شناسایی و پرورش استعدادهای جوان و تربیت بازیکنان در سطح ملی از جمله محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

مدیر ورزش زنان باشگاه استقلال در بخشی از این نشست، از زحمات و همراهی‌های جواد داوری و مجموعه فدراسیون بسکتبال در فصل گذشته قدردانی به عمل آورد.

در ادامه نیز با توجه به قهرمانی اخیر تیم بسکتبال زنان استقلال، موضوع حضور این تیم به عنوان نماینده منطقه غرب آسیا مطرح شد و ساعده سیما خواستار حمایت و همراهی فدراسیون بسکتبال برای فراهم شدن شرایط حضور شایسته نماینده استقلال در رقابت‌های برون‌مرزی شد.

2483184

در این نشست که معزی‌فر، دبیرکل فدراسیون بسکتبال و علیپور، رئیس سازمان لیگ بسکتبال نیز حضور داشتند، طرفین همچنین بر استمرار تعاملات و همکاری‌های مشترک برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای بسکتبال کشور تاکید کردند.

گفتنی است در مراسم تقدیر باشگاه استقلال از برترین‌های ورزش زنان، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال به عنوان یکی از میهمانان ویژه مراسم حضور داشت و هدیه‌ای به رسم یابود به علی تاجرنیا سرپرست مدیرعاملی استقلال اهدا کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.