چند روز پس از اعلام تفاهم اولیه بر سر مفاد توافقنامه پایان جنگ میان ایران و آمریکا، تردد کشتیهای ورودی و خروجی در تنگه هرمز، از صبح چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۵، که مدیریت و نظارت بر ایمنی و امنیت تردد در آن همچنان توسط ایران کنترل و هدایت میشود شکل جدیدی به خود گرفته و عبور و مرور پر حجمتر و روانتر کشتیها در این آبراه نسبت به چند روز گذشته مشاهده میشود. این در حالیست که امروز برخی رسانهها از عبور سه نفتکش غولپیکر ایرانی حامل ۵ میلیون بشکه نفت خام از تنگه هرمز و عبور از محاصره دریایی آمریکا خبر دادند.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.