شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

تیم ملی خوش‌شانس بود و باید از این گروه صعود کند

خبرآنلاین پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 10:01
علی لطیفی درباره عملکرد تیم ملی مقابل نیوزیلند صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی لطیفی، مهاجم اسبق تیم ملی و استقلال به خبرآنلاین گفت: «خوش‌شانسی ما این بود که قرعه خوبی داشتیم. فیفا به خاطر لابی‌ها کیفیت جام جهانی را فدای کمیت کرده و ۴۸ تیمی شده که قرار است ۳۲ تیم به مرحله بعد بروند و ما کار راحت‌تری داشتیم. من کادر فنی و بازیکنان را درک می‌کنم و کار سختی دارند و تمرکز زیادی نبود ولی وقتی مقابل نیوزیلند، ضعیف‌ترین تیم جام جهانی بازی می‌کنیم، کمترین توقع از تیم پیروزی است. من حواشی را هم لحاظ می‌کنم ولی ما که مقابل آرژانتین و لیونل مسی قرار نگرفته بودیم. در بدترین شرایط هم باید ۳ امتیاز را می‌گرفتیم که صعود کنیم. الان وقتی ۸.۵ تیم می‌روند، حضور در جام جهانی افتخار نیست. سال ۱۹۷۸ یک تیم و دوره ما ۲.۵ تیم می‌رفت ولی الان صعود یک کار عادی است. صعود از این گروه کمترین توقع بود.»

برای خواندن مشروح این گفت‌وگو کلیک کنید.

۲۵۸۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.