شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

دردسر طارمی و الهویی برای خروج از آمریکا

برترین‌ها سه شنبه 26 خرداد 1405 - 09:59
اعضای تیم ملی ایران پس از دیدار با نیوزیلند راهی فرودگاه شدند تا به مکزیک برگردند ولی مهدی طارمی و سعید الهویی هنوز موفق به خروج از فرودگاه نشده‌اند.

فرهیختگان: اعضای تیم ملی ایران پس از دیدار با نیوزیلند راهی فرودگاه شدند تا به مکزیک برگردند ولی مهدی طارمی و سعید الهویی هنوز موفق به خروج از فرودگاه نشده‌اند.

0

طارمی و الهویی برای ورود به آمریکا هم به مشکل خورده بودند و درحال حاضر تمامی اعضای تیم ملی در هواپیما حاضر هستند اما این ۲ نفر همچنان در مراحل نهایی خروج از فرودگاه قرار دارند و تلاش‌ها برای رفع این مشکل ادامه دارد.

 

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.