شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

رئیس‌کل بانک مرکزی عازم مسکو شد

خبرگزاری میزان سه شنبه 26 خرداد 1405 - 09:10
رئیس‌کل بانک مرکزی، به منظور گسترش روابط پولی و بانکی میان ایران و روسیه راهی مسکو شد.
خبرگزاری میزان -

به گزارش بانک مرکزی، عبدالناصر همتی؛ رئیس‌کل بانک مرکزی در رأس هیأتی با هدف توسعه روابط پولی و بانکی میان ایران و روسیه، صبح امروز ۲۶ خردادماه عازم مسکو شد.

 این سفر در راستای گسترش همکاری‌های مالی و تقویت تعاملات بانکی میان دو کشور انجام می‌شود و قرار است طی آن، طرفین درباره راهکار‌های تسهیل مبادلات پولی، تقویت همکاری میان بانک‌های مرکزی و ایجاد سازوکار‌های جدید برای افزایش حجم مبادلات اقتصادی گفت‌و‌گو کنند.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.