شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

خیابانی: کادرفنی مقصر این تساوی هست

برترین‌ها سه شنبه 26 خرداد 1405 - 23:47
جواد خیابانی که از تساوی تیم ملی در اولین بازی جام جهانی به شدت ناراحت بود گفت: بدتر از این فقط می‌توانست باخت باشد.

ورزش سه: جواد خیابانی که از تساوی تیم ملی در اولین بازی جام جهانی به شدت ناراحت بود گفت: بدتر از این فقط می‌توانست باخت باشد. تیم نیوزلند را که راحت می‌توانستیم ببریم را نشد ببریم. با صراحت و شفافیت می‌گویم کادرفنی مقصر این نتیجه می‌باشد.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.