شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

جامعه صهیونیستی هم به فروپاشی خود از درون اذعان کرد

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 24 خرداد 1405 - 22:32
براساس نظر سنجی انجام شده، اکثریت صهیونیست‌ها بزرگترین خطر را فروپاشی از درون اعلام کردند.

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، نتایج یک نظرسنجی که در رسانه‌های مختلف همچون یسرائیل هیوم و شبکه رادیو و تلویزیون اسرائیل کان منتشر شد، نشان داد که اکثر صهیونیست‌ها بزرگترین خطر تهدیدکننده آینده رژیمشان را اختلافات و چند دستگی داخلی اعلام می‌کنند.

براساس گزارش منتشر شده، 55 درصد از اسرائیلی‌ها قطب بندی‌های داخلی را خطرناک‌‌ترین تهدید برای آینده اسرائیل اعلام کرده، در حالی که توان هسته‌ای ایران با فاصله زیادی (23 درصد) در رده دوم قرار گرفته است.

به اعتقاد کارشناسان صهیونیست، چند دستگی‌های داخلی به شکل نگران کننده‌ای در حال گسترش است به نحوی که 6 نفر از هر 10 اسرائیلی اعلام کرده‌اند که خطر واقعی درگیری و خشونت‌های داخلی در اسرائیل که می‌تواند به جنگ داخلی هم منجر شود.

در این نظرسنجی همچنین نیمی از صهیونیست‌های سکولار اعلام کردند که اسرائیل را مکان امنی برای نسل‌های آینده نمی‌بینند.

انتهای پیام/

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.