فاطمه شکری از بیماریای که از سال قبل درگیر آن شده است، خبر داد.و از بیتوجهیها گلایه کرد. این بازیگر با انتشار پستی در صفحه مجازی خود، گله کرد که یک سال است کسی سراغی از او نگرفته و فقط معدودی از همکاران و دوستان نزدیکش که به او کمک کردهاند.
به گزارش ایسنا او از وضعیت مالی نامناسبش به عنوان بازیگری که ۵۰ سال برای هنر این مملکت زحمت کشیده است، سخن گفت و ادامه داد: حقم نیست. من یک بازیگرم، از وزارت ارشاد، صدا و سیما و خانه سینما انتظار دارم که سری به ما بزنند.
او در عین حال از صندوق اعتباری هنر به عنوان جایی که از او یاد کردهاند و سال گذشته جشن تولدی برایش گرفتند، سخن گفت و از مسوولان آن تشکر کرد.
شکری با اشاره به پستی در فضای مجازی که اشاره شده بود، این هنرمند نیاز مالی دارد و شماره کارتی اعلام شده بود، توضیح داد: من خودم اجازه دادم این پست گذاشته شود. اما عکسی در آن پست منتشر شده است که به نظر میآید، من دوباره در بیمارستان هستم. اما در خانهام هستم.
منبع خبر "
دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.