شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

تیم ملی ژیمناستیک هنری به چین رفت؛ آغاز ماموریت کسب سهمیه بازی‌های آسیایی ناگویا

ایرنا جمعه 22 خرداد 1405 - 10:00
تهران- ایرنا- تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه بازی‌های آسیایی ناگویا به چین رفت.

به گزارش ایرنا، اعضای تیم ملی ژیمناستیک هنری مردان ایران بامداد امروز (جمعه) برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، تهران را به مقصد چین ترک کردند.

در این رقابت‌ها، مهدی الفتی، مهدی احمدکهنی، محمدرضا حمیدی، امیرعباس مجاهد و هومن جعفری ترکیب تیم ملی ایران را تشکیل می‌دهند.

همچنین حمید هاشمی، امید شیخ‌احمدی، ناصر گلچین و سعید اسبویی زنگیانی به عنوان داوران ایرانی حاضر در رقابت‌های قهرمانی آسیا، در این مسابقات قضاوت خواهند کرد.

رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا از ۲۸ خردادماه به میزبانی چین برگزار می‌شود و تیم ملی ایران علاوه بر تلاش برای کسب مدال، در پی کسب سهمیه تیمی بازی‌های آسیایی ناگویا نیز خواهد بود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.