شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

فرماندار قم: اصناف نقش مهمی در عبور از روزهای اوج مصرف دارند

خبرگزاری ایسنا جمعه 22 خرداد 1405 - 09:01
فرماندار قم گفت: کاهش و مدیریت مصرف برق در واحدهای صنفی، به‌ویژه در روزهای گرم سال، نقش مؤثری در پایداری شبکه انرژی دارد و همراهی اصناف در این زمینه می‌تواند به عبور موفق از دوره اوج مصرف و تأمین برق پایدار برای مشترکان کمک کند.

 امیرعباس بقایی درحاشیه بازرسی میزان مصرف انرژی فروشگاه‌های بزرگ قم اظهار کرد: اصنافی که شرایط کشور را درک کرده و در مدیریت مصرف انرژی همراهی می‌کنند، شایسته تقدیر هستند.

فرماندار قم افزود: هر واحد صنفی که بتواند مصرف انرژی به‌ویژه برق را در روزهای گرم سال کنترل و کاهش دهد، تأثیر قابل توجهی در مدیریت مصرف انرژی خواهد داشت و این همدلی و همراهی می‌تواند به عبور بهتر از شرایط کنونی کمک کند.

وی با اشاره به پیش‌بینی مشوق‌ها و تذکرات برای واحدهای صنفی گفت: برای اصناف، بسته‌ای از تشویق‌ها و تذکرات متناسب با میزان همکاری در نظر گرفته شده است و امیدواریم همان‌گونه که سال گذشته عملکرد مطلوبی در کاهش مصرف انرژی در بخش اصناف ثبت شد، امسال نیز با تعامل و همکاری کسبه شاهد نتایج بهتری باشیم.

بقایی ادامه داد: بازدیدها و بازرسی‌های میدانی در راستای مصوبات و تأکیدات استاندار قم به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت و عملکرد واحدهای صنفی در حوزه مدیریت مصرف انرژی به طور دقیق مورد رصد و ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قم در روز جمعه ۲۲ خرداد، وی تصریح کرد: مشارکت اصناف در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف انرژی، نقش مهمی در پایداری شبکه برق و تأمین برق پایدار برای مشترکان در روزهای اوج مصرف خواهد داشت.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.