شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

علت قطع برق در جنوب غرب استان تهران

ایرنا جمعه 22 خرداد 1405 - 01:08
اسلامشهر - ایرنا - شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اعلام کرد: قطعی برق که در برخی از مناطق شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان و رباط‌کریم رخ داد، ناشی از بروز نقص فنی در بخش فوق توزیع بوده و ارتباطی با برنامه‌های مدیریت مصرف برق نداشته است.

به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان تهران شامگاه پنجشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پس از بروز این اختلال، اقدامات لازم برای مدیریت بار شبکه و تأمین برق مشترکان در دستور کار قرار گرفت و تیم‌های فنی به‌صورت فوری برای رفع مشکل وارد عمل شدند.
بر اساس این اطلاعیه، کارشناسان و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق استان تهران در هماهنگی با مسئولان بخش فوق توزیع، تمامی امکانات و ظرفیت‌های فنی را برای برطرف کردن نقص ایجاد شده و بازگرداندن پایداری شبکه به کار گرفتند.
شرکت توزیع نیروی برق استان تهران همچنین اعلام کرد که مشکل ایجاد شده برطرف شده و هم‌اکنون شبکه برق در مناطق یادشده در وضعیت پایدار قرار دارد.
در این اطلاعیه ضمن قدردانی از صبر و همراهی شهروندان، تأکید شده است که وضعیت شبکه برق به‌صورت شبانه‌روزی توسط کارشناسان پایش می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکل، نیروهای فنی برای رفع آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام خواهند کرد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.