شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

ولید جنبلاط: هیچ امکان و احتمالی برای صلح با اسرائیل نمی‌بینم

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 21:20
تهران- ایرنا- ولید جنبلاط رئیس سابق حزب سوسیالیست ترقی‌خواه دروزی لبنان در اظهاراتی با تاکید براینکه آمریکا سوگیری و جانبداری مطلق به نفع رژیم صهیونیستی دارد، گفت: هیچ امکان و احتمالی برای صلح با اسرائیل نمی‌بینم.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، جنبلاط در گفت وگو با شبکه الجزیره با بیان اینکه اکنون سردرگمی کاملی نه فقط در لبنان بلکه در سراسر جهان وجود دارد، افزود: امروز لبنان از آنچه در خلیج فارس می‌گذرد، به کنار نیست.

وی اضافه کرد: هیچ حد و مرزی برای توسعه ‌طلبی (رژیم) اسرائیل وجود ندارد و خط زردی که در جنوب لبنان کشیده، ممکن است تا سوریه ادامه یابد.

جنبلاط گفت: ما در برابر نقشه‌ای جدید در مناطق پیرامونی اسرائیل قرار داریم، اما هیچ یک از ما نمی‌داند مرزهای آن تا کجا است.

رئیس سابق حزب سوسیالیست ترقی‌خواه دروزی لبنان تصریح کرد: به سیاست آمریکا اعتمادی ندارم، واشنگتن در رابطه با اسرائیل چیزی بیش از یک واسطه برای انتقال خواسته‌های آن نیست.

جنبلاط گفت: ما به نیروهای بین‌المللی و ارتشی قوی لبنان نیاز داریم که از هر گونه تجاوز جدید اسرائیل جلوگیری کند.

به گزارش ایرنا، جنبلاط پیش تر در پیامی نسبت به تکرار اشتباه در مذاکرات لبنان و رژیم صهیونیستی هشدار داده بود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.