شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

گوترش: آتش‌بس در منطقه بیشتر شبیه یک آتش‌ خفیف است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 13:22
دبیرکل سازمان ملل متحد بدون محکوم کردن تجاوز غیرقانونی آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک ایران در واکنشی لفظی و منفعلانه گفت: آتش‌بس در منطقه بیشتر شبیه یک آتش‌ خفیف است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد بدون محکوم کردن تجاوز غیرقانونی آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک ایران بر خلاف تمامی قوانین بین المللی اعلام کرد که آتش‌بس در غرب آسیا (میان ایران و آمریکا) «بیشتر شبیه یک آتش‌ خفیف» است.

دبیرکل سازمان ملل متحد در این باره در صفحه شخصی خود در ایکس نوشت: این هفته شاهد حملات گسترده‌ تر و وخامت بیشتر اوضاع در جایی که آتش‌ بس بیشتر شبیه یک آتش‌ خفیف است، بودیم.

آنتونیو گوترش سپس اضافه کرد: ما نباید خطرهای آتش خفیف را دست‌ کم بگیریم.

وی سپس در واکنشی لفظی و منفعلانه از همه طرف‌ ها خواست تا «برای رسیدن به یک توافق دیپلماتیک تلاش کنند» و افزود: دیگر هیچ بهانه‌ای نباید وجود داشته باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.