شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

بازدید دنیامالی از اردوی دوومیدانی‌کاران اعزامی به بازی‌های آسیایی

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 11:55
تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه آفتاب انقلاب از اردوی دوومیدانی کاران اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، تمرینات تیم‌های ملی دوومیدانی مردان و زنان در حالی ادامه دارد که تا اواخر هفته آینده، نفرات برتر برای شرکت در بازی‌های آسیایی معرفی می‌شوند. فدراسیون دوومیدانی به منظور اعزام کیفی به این رویداد مهم و فرصت دادن به تمامی ملی‌پوشان، ۲۵ و ۲۶ خرداد رقابت‌های جایزه بزرگ را برگزار می‌کند تا نفراتی که نزدیک‌ترین رکوردها را به حدنصاب‌های بازی‌های آسیایی دارند را انتخاب کند.

اردوی آماده‌سازی در یکی از کشورهای اروپایی، از دیگر برنامه‌هایی است که فدراسیون دوومیدانی برای ناگویا در نظر گرفته است. در بازدید امروز سیدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و محمدرضا عابدی محزون، مدیر دفتر نظارت و برنامه‌ریزی وزیر ورزش را همراهی کردند.

00:00
00:00
Download

در این بازدید وزیر ورزش به نکاتی تاکید داشت که اهم آن به این شرح است:

- باید بدون وقفه کار کنید، غیر از این نمی‌شود.

- وزارت ورزش و جوانان پاداش مدال طلا را 2 برابر کرده است.

- با کمیته ملی المپیک هم هماهنگ هستیم که شرایط خوبی به وجود بیاوریم.

- امیدوارم در این دوره اتفاقات خوبی را در بازی های آسیایی رقم بزنیم، به خصوص از سوی دختران.

- کشوری مثل چین روی ورزش بانوانش سرمایه گذاری کرده است. نسبت مدال‌هایش همیشه ۶۰ به ۴۰ بوده است.

- ما نیز باید در بخش بانوان کار ویژه ای انجام بدهیم.

- متاسفانه دور قبل بازی‌های آسیایی ۱۳ مدال طلا گرفتیم، ما باید مدال نقره را یک شکست و مدال برنز را دو شکست بدانیم.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.